Lustro postarzane Pin Antique
Opis produktu
Opis produktu: Lustro Pin Antique
Sztucznie postarzone lustro. Nierównomiernie poplamiona powierzchnia tafli lustrzanej sprawiająca wrażenie jakby lustro przebarwiło wraz z upływem lat. Oczywiście to nowy produkt, ale zaprojektowany zgodnie z modnym trendem na przedmioty niedoskonałe, nadgryzione zębem czasu.
Nasza rada: Lustro Pin Antique pełni funkcję bardziej dekoracyjną niż użytkową, ale prezentuje się naprawdę fantastycznie, niczym intrygujący obraz! Może wisieć na ścianie lub stać oparte o nią.
- Lustro postarzane - antyczne, nierównomiernie „poplamione”.
- Lustro składa się z 9 kawałków, na ich styku umieszczone są ozdobne pinezki.
- Krawędzie lustra szlifowane i polerowane.
- Cienka czarna drewniana rama szerokości 5 mm
- Podlew lustra zabezpieczony jest teflonem, co chroni je przed korozyjnym działaniem wilgoci.
- Lustro jest wykonywane na zamówienie. Dbamy o każdy szczegół. Szlif i polerowanie krawędzi wykonujemy na najwyższej jakości włoskich maszynach do obróbki szkła.
Wymiary
Dostępne wymiary (zewnętrzne): 80x100; 60x160 cm.
Czas realizacji – 14 dni roboczych.
Można też zamówić na inny wymiar.
Gwarancja
Na wszystkie nasze lustra dajemy 2 lata gwarancji. Przed zakupem zapoznaj się z warunkami gwarancji oraz reklamacji i zwrotów. Dowiedz się również Jak i czym prawidłowo czyścić lustra.
Uwaga! Wzór lustra, zdjęcia oraz opisy chronione są prawem autorskim. Wszelkie prawa zastrzeżone Ⓒ GD Aleksandra Giera. Zabrania się kopiowania i sprzedaży wzorów luster bez zgody GD Aleksandra Giera. Zabrania się kopiowania oraz rozpowszechniania zdjęć oraz opisów luster bez zgody GD Aleksandra Giera. Fot. Ⓒ (GieraDesign, Aleksandra Giera). Nielegalne wykorzystywanie treści stanowiących własność intelektualną (w szczególności w celu pozyskania korzyści majątkowych) jest przestępstwem!
Opinie o produkcie (0)
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.