Gwarancja

Linia

Gwarancja

Na wszystkie lustra produkowane przez GieraDesign dajemy gwarancję (wyłączając lustra z Outlet) – w zależności od modelu wynosi ona dwa lub trzy lata. W tym czasie można składać reklamacje dotyczące wad zakupionego towaru. Nasza gwarancja obejmuje lustrzaną taflę i wszystkie komponenty lustra, bez wyłączeń. Gwarancji nie podlegają uszkodzenia spowodowane przez kupującego poprzez niewłaściwe użytkowanie, pielęgnację lub podłączenie.

Gwarantem jest GD Aleksandra Giera z siedzibą w Radzyminie, przy Al. Jana Pawła II 41b, NIP 125-091-49-60.

W okresie gwarancyjnym gwarant bezpłatnie naprawi wyrób lub wymieni go na nowy. W razie niemożności wykonania tych obowiązków, nabywcy przysługuje prawo do obniżenia ceny wyrobu (w takiej proporcji w jakiej wartość wyrobu z wadą pozostaje do wartości wyrobu bez wady) lub do zwrotu zapłaconej ceny (za zwrotem wadliwego wyrobu).

Wymienione lub zwrócone wyroby i ich części przechodzą na własność gwaranta.

Właściwości użytkowe:

  • Lustra do zastosowania na zewnątrz pomieszczeń. 
  • Lustra nie przeznaczone do zastosowania na zewnątrz pomieszczeń.

Gwarancja trzyletnia obejmuje:

  • trwałość tafli lustra na korozyjne działanie normalnych warunków wilgotności panujących w pomieszczeniach, a także czasowo zwiększonych warunków wilgotności panujących w pomieszczeniach, w tym również w łazience;
  • trwałość ramy i powłok lakierniczych na działanie wilgoci panującej w pomieszczeniach, w tym również w łazience;
  • trwałość wieszaków na korozyjne działanie wilgoci panującej w pomieszczeniach, w tym również w łazience;
  • wysoką jakość produktu bez wad konstrukcyjnych, zachowanie wymiarów w granicach tolerancji określonych normami, powtarzalności barwy i brak zmian struktury powierzchni;
  • prawidłowe działanie elementów elektrycznych;
  • trwałość elementów elektrycznych w normalnych i czasowo zwiększonych warunkach wilgotności panujących w pomieszczeniach.

Gwarancja nie obejmuje:

  • uszkodzeń, które nie wynikają z wad produktu – w szczególności spowodowanych przez użytkownika, powstałych na skutek niewłaściwego przechowywania, użytkowania, pielęgnacji lub podłączenia;
  • uszkodzeń powstałych na skutek niewłaściwego montażu niezgodnego z załączoną instrukcją lub sztuką budowlaną;
  • ingerencji lub zmian konstrukcyjnych produktów dokonanych przez osoby nieupoważnione przez gwaranta;
  • uszkodzeń powstałych na skutek osadzania się kamienia z wody lub niewłaściwej pielęgnacji – w szczególności wilgoci pozostawianej na krawędziach przez długi czas - lustra należy wycierać do sucha, taflę i krawędzie;
  • uszkodzeń powstałych w wyniku niewłaściwego przechowywania, w tym długotrwałego bezpośredniego kontaktu z wodą lub długiego przechowywania w paczce w wilgotnym pomieszczeniu lub na zewnątrz;

Przy odbiorze towar powinien być sprawdzony. W przypadku zauważenia jakichkolwiek wad lub niekompletności części składowych wyrób nie powinien być montowany, pod rygorem utraty gwarancji.

Jak złożyć reklamację?

  • podstawę do złożenia reklamacji na wyroby wadliwe stanowi dowód zakupu wyrobu (paragon/faktura);
  • reklamacje należy zgłaszać mailowo na adres: sklep@gieradesign.pl lub bezpośrednio w siedzibie gwaranta (Kontakt);

Gwarant ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 dni od daty jej złożenia. W przypadku uwzględniania reklamacji, produkt zostanie naprawiony lub wymieniony na nowy w terminie 14 dni od daty, w której reklamacja została uwzględniona. Powyższy termin może zostać przedłużony maksymalnie do 30 dni w przypadku konieczności zamówienia części zamiennych, o czym Reklamujący zostanie poinformowany.

Gwarancja udzielana na sprzedawany towar nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium