FAQ - pytania i odpowiedzi

Zamówienia

Jak mogę złożyć zamówienie?

Zamówienie można złożyć bezpośrednio w naszym sklepie internetowym, wybierając produkt w odpowiednim wariancie, wypełniając wszystkie niezbędne do dokonania zakupu dane lub mailowo przesyłając na adres: sklep@gieradesign.pl dane do faktury, wysyłki wraz z numerem telefonu dla kuriera oraz dokładne informacje dotyczące lustra, którego dotyczy zamówienie. Po wprowadzeniu zamówienia wyślemy potwierdzenie wprowadzenia zamówienia oraz fakturę proforma.

Czy mogę zamówić lustro w innym kształcie, rozmiarze, kolorze?

Tak. Wszystkie lustra robimy ręcznie na zamówienie, dlatego jeśli tylko mamy możliwości techniczne-bez problemu wykonamy lustro w niestandardowym rozmiarze, kolorze czy wg własnego projektu. W celu sprawdzenia możliwości oraz otrzymania indywidualnej wyceny, prosimy o kontakt mailowy na adres: sklep@gieradesign.pl

W jaki sposób lustro zostanie do mnie dostarczone?

Lustra wysyłamy bezpiecznie zapakowane za pośrednictwem firmy kurierskiej. Mniejsze gabaryty w kartonach z bezpiecznym wypełnieniem, a większe w drewnianych skrzyniach. Każda przesyłka jest ubezpieczona. W przypadku bardzo dużych luster, wysyłka odbywa się transportem indywidualnym, bezpośrednio od naszych drzwi do Twoich. W każdym przypadku bardzo prosimy o sprawdzenie zawartości paczki w dniu jej doręczenia.

Co w sytuacji, kiedy po rozpakowaniu przesyłki okaże się, że lustro zostało uszkodzone?

Rozumiemy, że nie zawsze da się sprawdzić zawartość paczki w obecności kuriera. Dlatego należy sprawdzić w dniu jej otrzymania. Jeżeli lustro zostało uszkodzone, należy poprzez formularz na stronie DPD protokol.dpd.com.pl spisać elektroniczny protokół szkody. Koniecznie zrób to w dniu dostawy. Następnie przesłać informację o uszkodzeniu lustra wraz z protokołem szkody na adres: sklep@gieradesign.pl. Protokół szkody jest niezbędny do uznania reklamacji! Na jego podstawie wykonujemy nowe lustro, a sami dochodzimy odszkodowania. Więcej szczegółów na stronie: Zwroty, reklamacje

Czy mogę zwrócić zakupione lustro?

Tak. Kupując produkt standardowy dostępnym w naszym sklepie internetowym, masz 14 dni na zwrot towaru bez podania przyczyny. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij oświadczenie o odstąpieniu umowy kupna i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami. Zwrotowi NIE PODLEGAJĄ lustra wykonane na indywidualne zamówienie.

Jakie są warunki gwarancji i zwrotów?

Sprzedawane przez nas towary objęte są dwuletnią gwarancją. W tym czasie można składać reklamacje dotyczące wad zakupionego towaru. Gwarancji nie podlegają uszkodzenia spowodowane przez kupującego poprzez niewłaściwe użytkowanie. Więcej szczegółów na stronie: Zwroty, reklamacje

Informacje produktowe

Czym różni się lustro opti white od zwykłego?

Lustra Opti White mają obniżoną zawartość żelaza, co pozwoliło w znacznym stopniu wyeliminować typowe dla szkła zielonkawe zabarwienie. Lustra Opti White są czystsze w masie, charakteryzują się znacznie wyższą przepuszczalnością światła, gwarantują wierniejsze odwzorowanie kolorów. Mają czystsze odbicie i zdecydowanie jaśniejszą krawędź.

Z czego wykonane są ramy luster?

Większość ramek produkujemy z wodoodpornej płyty MDF, która następnie jest dwukrotnie podkładowana i lakierowana twardym lakierem poliuretanowym. Rama wycięta jest w całości dzięki czemu nie posiada łączeń. Nadaje się do łazienki. To produkt sprawdzony i dopracowany w każdym calu, doceniony przez Instytut Wzornictwa Przemysłowego. Ramy luster Verte, Simple, Prowansja wykonane są z drewna.

Czy podany rozmiar lustra dotyczy samej tafli czy tafli wraz z ramą?

Wymiary, które podajemy na stronie, to całkowite zewnętrzne wymiary lustra wraz z ramą. Dokładne informacje o szerokości ramy znajdziesz w opisach poszczególnych produktów.

Czy podświetlenie w lustrach LED jest wystarczające do wykonania makijażu?

Podświetlenie luster od tyłu pełni funkcję głównie dekoracyjną. Doświetla pomieszczenie i bez problemu umyjesz przy nim twarz lub ręce, ale może okazać się niewystarczające, do wykonania makijażu.

Czym różni się „włącznik bezdotykowy” od „podłączenia bezpośrednio do przewodu”?

Włącznik bezdotykowy jest czujnikiem zamontowanym na ramce ledowej z tyłu lustra. Poprzez przysunięcie dłoni w okolicę czujnika, mamy możliwość włączenia/wyłączenia oświetlenia, a poprzez dłuższe przytrzymanie dłoni przy czujniku – regulacji jasności światła. Przy podłączeniu podświetlanego lustra bezpośrednio do przewodu, mamy możliwość włączania/wyłączania światła w tradycyjny sposób – za pomocą przycisku na ścianie. Przy tej opcji nie mamy możliwości regulacji jasności oświetlenia.

Jak i czym najlepiej pielęgnować lustro?

Lustro czyścić ciepłą wodą i miękką szmatką z mikrofibry, odciśniętą z nadmiaru wody. Ewentualnie obojętnymi chemicznie środkami przeznaczonymi do pielęgnacji luster (bez kwasów, amoniaku czy octu!). Płyn należy rozpylać na szmatkę, a nie na lustro, żeby nie wnikał w szczeliny i nie pozostawał na krawędziach. NIE STOSOWAĆ ŚRODKÓW ZAWIERAJĄCYCH OCET, KWAS lub AMONIAK! – powodują one uszkodzenia podlewu i korozję srebra – na lustrze mogą pojawić się ciemne plamy przy krawędziach. Nigdy nie używać do mycia szorstkich szmatek, ziarnistych środków myjących (typu mleczko), rozpuszczalników organicznych (typu aceton, benzyna, fenol), acetonów, amoniaków, kwasów i metanolu (aldehydu mrówkowego inaczej formaldehydu). Po myciu wytrzeć lustro do sucha, aby na krawędziach nie pozostały krople płynu.

Czy można gdzieś zobaczyć lustra na ekspozycji?

Największa ekspozycja znajduje się w naszej pracowni w Radzyminie na ul. Komunalna 6. Zapraszamy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:30-16. Poza naszą pracownią – u niektórych dystrybutorów, można obejrzeć wybrane modele naszych luster. W celu sprawdzenia możliwości – zapraszamy do kontaktu.

 

 

 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium