Lustro Heksagon Belt – plaster miodu
Dostępne warianty:
towar niedostępny
dodaj do ulubionychOpis produktu
Lustro sześciokątne na pasku Heksagon Belt
Sześciokątne lustro łazienkowe na skórzanym czarnym pasku. Modny, przypominający plaster miodu kształt zwierciadła, idealnie wpisuje się we wnętrza w stylu nowoczesnym, skandynawskim czy industrialnym. To lustro polecamy do łazienki, ale będzie pasować również nad komodę w salonie czy sypialni.
Lustro łazienkowe Heksagon Belt zawiesiliśmy na skórzanym pasku z naturalnej skory. Za taflą lustra jest widoczna z boku rama wykonana z wodoodpornej płyty MDF lakierowanej twardym dwuskładnikowym lakierem poliuretanowym. Do ramy przyklejone jest lustro szlifowane o wysokim połysku. W zestawie wieszak drewniany do zawieszenia lustra.
Wszystkie nasze produkty wykonujemy na zamówienie z najwyższej jakości europejskich luster. Nie stosujemy luster sprowadzanych z Chin, o nietrwałych podlewach!
Wymiary
- Dostępne wymiary luster (około): 71x61 cm; 82x71 cm; 93x81 cm.
- Wymiar luster z paskiem (około): 71x90 cm; 82x105 cm; 93x120 cm.
- Kolor ramki i paska: czarny
- Wyposażenie dodatkowe: kołek do zawieszenia
Gwarancja
Na wszystkie nasze lustra dajemy 2 lata gwarancji. Przed zakupem zapoznaj się z warunkami gwarancji oraz reklamacji i zwrotów. Dowiedz się również Jak i czym prawidłowo czyścić lustra.
Uwaga! Wzór lustra, zdjęcia oraz opisy chronione są prawem autorskim. Wszelkie prawa zastrzeżone Ⓒ GD Aleksandra Giera. Zabrania się kopiowania i sprzedaży wzorów luster bez zgody GD Aleksandra Giera. Zabrania się kopiowania oraz rozpowszechniania zdjęć oraz opisów luster bez zgody GD Aleksandra Giera. Fot. Ⓒ (GieraDesign, Aleksandra Giera). Nielegalne wykorzystywanie treści stanowiących własność intelektualną (w szczególności w celu pozyskania korzyści majątkowych) jest przestępstwem!
Opinie o produkcie (0)
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.